20 % ئادەم باي، 80 % ئادەم نامرات.
20 % ئادەمنىڭ قولىدا 80 % بايلىق بار، 80 % ئادەمنىڭ قولىدا 20 % بايلىق بار.
20 % ئادەم بوينىنىڭ ئۈستىنى ئىشلىتىپ پۇل تاپىدۇ، 80 % ئادەم بويىنىڭ ئاستىنى ئىشلىتىپ پۇل تاپىدۇ.
20 % ئادەم ئاكتىپ تەپەككۇر قىلىدۇ، 80 % ئادەم پاسسىپ تەپەككۇر قىلىدۇ.
20 % ئادەم ۋاقىتنى سېتىۋالىدۇ، 80 % ئادەم ۋاقىتنى ساتىدۇ.
20 % ئادەم ئىشنى خۇشاللىق بىلەن قىلىدۇ، 80 % ئادەم ئىشنى ئىش قىلىش ئۈچۈنلا قىلىدۇ.
20 % ئادەم تەجرىبە ساۋاققا ئەھمىيەت بېرىدۇ، 80 % ئادەم ئوقۇش تارىخىغا ئەھمىيەت بېرىدۇ.
20 % ئادەم ھەرىكەت قىلغاندىلا نەتىجە بولىدىغانلىقىنى بىلىدۇ، 80 % ئادەم بىلىشنىڭ ئۆزىنى نەتىجە دەپ قارايدۇ.
20 % ئادەم مەبلەغ سېلىشنى ياخشى كۆرىدۇ، 80 % ئادەم مال سېتىۋېلىشنى ياخشى كۆرىدۇ.
20 % ئادەمنىڭ نىشانى بولىدۇ، 80 % قارىغۇلارچە خىيال قىلىدۇ.
20 % ئادەم مەسىلىدىن جاۋاب ئىزدەيدۇ، 80 % ئادەم جاۋابتىن مەسىلە ئىزدەيدۇ.
20 % ئادەم يىراقنى كۆرىدۇ، 80 % ئادەم كۆز ئالدىنىلا كۆرىدۇ.
20 % ئادەم پۇرسەتنى تۇتالايدۇ، 80 % ئادەم پۇرسەتنى تۇتالمايدۇ.
20 % ئادەم كەلگۈسى پىلانلايدۇ، 80 % ئادەم پەقەت شۇ كۈنى نېمە ئىش قىلىشنىلا ئويلايدۇ.
20 % ئادەم مۇۋەپپەقىيەت تەجرىبىسىگە ئاساسەن ئىش قىلىدۇ، 80 % ئادەم ئۆزىنىڭ تۇيغۇسىغا ئاساسەن ئىش قىلىدۇ.
20 % ئادەم ئاددىي ئىشنى تەكرار قىلىدۇ، 80 % ئادەم ئاددى ئىشنى قىلىشنى خالىمايدۇ.
20 % ئادەم ئەتىكى ئىشنى بۈگۈن قىلىدۇ، 80 % ئادەم بۈگۈنكى ئىشنى ئەتە قىلىدۇ.
20 % ئادەم قانداق قىلغاندا مۇۋەپپىقىيەتلىك قىلىشنى ئويلايدۇ، 80 % ئادەم قىلالماسلىقنى ئويلايدۇ.
20 % ئادەم خاتىرە قالدۇرىدۇ، 80 % ئادەم ئۇنتۇغاق كېلىدۇ.
20 % ئادەم ماتېرىياللارنى رەتلەيدۇ، 80 % ئادەم رەتلىمەيدۇ.
20 % ئادەم ھامان مۇۋەپپەقىيەت قازىنىدىغانلىقىغا ئىشىنىدۇ، 80 % ئادەم ئىلگىرى مەغلۇپ بولغانلىقىنىڭ تەسىرگە ئۇچرىغان بولىدۇ.
20 % ئادەم مۇۋەپپەقىيەت قازانغانلار بىلەن ھەمكارلىشىدۇ، 80 % ئادەم
20 % ئادەم ئۆزىنى ئۆزگەرتىدۇ، 80 % ئادەم باشقىلارنى ئۆزگەرتىدۇ.
20 % ئادەم كەيپىياتىنى ياخشىلىيالايدۇ، 80 % ئادەم ئاچچىقلىنىشنى ياخشى كۆرىدۇ.
20 % ئادەم رىغبەتلەندۈرىدۇ ۋە ماختايدۇ، 80 % ئادەم تەنقىدلەيدۇ ۋە نارازى بولىدۇ.
20 % ئادەم قەتئىي داۋاملاشتۇرىدۇ، 80 % ئادەم ئاسانلا ۋاز كېچىدۇ.
يۇقارقى يازمىنى تولۇق كۆرۈپ چىققان ئادەم جەزمەن ئاشۇ 20 % ئادەمگە تەۋە، چۈنكى 80 % ئادەم بۇنداق ياخشى مەزمۇنلارنى ئاخىرغىچە كۆرمەيدۇ.
没有评论内容